18.3.2010

Diipadaapa

Kun mä tästä katon ulos, niin siellä sataa lunta. Ja mä kun toivoin että tulis pian jo kevät ja kuivat tiet! Pakko meidän on alkaa hioa niitä alo-liikkeitä kun oon katellut että ens kuussa vois olla kaks koetta riihimäellä. Katotaan nyt, maanantaina alkaa ilmo. Eilen otettiin koiran kanssa vähän tosi reipasta seuraamista ja ehkä muutaman sekunnin piilopaikkamakuu, ulkona. Hyvin meni, ei mitään ihmeellistä.

Mä olen ollut nyt tän viikon tetissä hml mustissa&mirrissä ja mitäs siellä.. Oon saanut kuolailla kaikkia koiratavaroita :-D Oon aatellut että voisin Lilille hankkia sellaisen back on track loimen, mutta silläkin kun on hintaa aika paljon niin täytyy harkita tarkkaan.

Tänään kävin työpäivän jälkeen trimmitassusta varaamassa Lilille trimmiajan. Saatiin huhtikuulle aika. Myöhemmin tänään on agi Pekolassa, viimeksi ei ollut koska Pekolan lattia on painunut jotenkin joten turvallisuus piti varmistaa. Kerronpa sitten illemmalla tai huomenna treeneistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti