30.11.2009

pikapäivitys

No ompas taas blogiin kirjoittelu jäänyt.

Viime torstain agilityyn ei menty, koska Lili oli mun koulupäivän aikana kakannut ja oksentanut monta kertaa sisälle. Mun tullessa kotiin oli jo ihan normaali eikä sen jälkeen ole mitään oireillut. Omituista. En tiedä yhtään mikä sillä olisi voinut olla, varmuuden vuoksi jätettiin illalla treenit väliin ettei muihin vain tarttuisi (jos joku tarttuva mahatauti olis ollut kyseessä). Eli siis nyt ihan hyvin voi..

Tokoilla ei olla yhtään... Varmaan sekin osasyy tähän harvaan blogin päivittelytahtiin. Ollaan me vähän seuraamista otettu lenkeillä. Innokkaastihan tuo tyttö tekee, paikka ei vain ole kauhean hyvä ja muutenkin se vähän possuilee. Pitäs vaan ottaa itteäni niskasta kiinni ja löytää taas jostain motivaatio treenata. Talvella olis kiva hioa kaikki alo-liikkeet ihan priima kuntoon että keväällä voitais mennä taas kokeilemaan. :)

Kahen viikon päästä on voittaja jonne itse olen menossa (ilman Liliä tietenkin) kattelemaan ja kuvailemaan. Mun pitäis ostaa tohon kameraan valovoimaisempi putki (sony 50mm 1.8), mutta rahat saan kasaan vasta ensi vuoden puolella. Kitillä saan siis koettaa pärjätä voittajassakin.. Mulla on jo listattuna rotuja, joita aion mennä katselemaan, käppänät tietenkin niiden joukossa ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti